راز جزیره ای که سفر به آن به قیمت مرگ است!

به گزارش کلوب فارسی، جزیره رامری در اعماق اقیانوس هند واقع شده است و دولت هند به بازدیدنمایندگان اجازه نمی دهد تا 5 کیلومتری این جزیره حرکت نمایند.

راز جزیره ای که سفر به آن به قیمت مرگ است!

به گزارش خبرآنلاین، جزیره رامری رکورددار مرگ دسته جمعی از طریق حیوانات است. در روز های پایانی جنگ دوم، گروهی از نیرو های ژاپنی، در حال فرار از حمله متفقین به این جزیره کوچک در سواحل برمه پناه بردند. 19 فوریه 1945 بود. دسته سرباز ها به خط در حال گشت زنی در جزیره بودند غافل از اینکه جزیره رامری جولانگاه پشه های مالاریا، عقرب های سمی و از همه بدتر کروکودیل های آب شور است. شب که از راه رسید سربازان که از همه جا بی خبر بودند، وارد رودخانه کم عمقی شدند که از آن بگذرند. ناگهان صدای فریاد های مرگ از گوشه و کنار بلند شد.

کروکودیل های گرسنه به سرباز ها حمله نموده بودند. بروس رایت افسر انگلیسی در خصوص این اتفاق وحشتناک چیز هایی از بازماندگان ماجرا شنیده و در خاطراتش آورده است: آن شب وحشتناک ترین شبی بود که سربازان تا به حال تجربه کردند. صدای فریاد سرباز ها که بدنشان در آرواره های تمساح ها گیر نموده بود به گوش می رسید و در آن تاریکی هیچ کاری از دست هیچ کس ساخته نبود. صبح که شد نوبت لاشخور ها بود تا به جامانده سفره تمساح ها را تمیز نمایند. از 900 سرباز ژاپنی آمار کاملا دقیقی وجود ندارد و برخی ها گفته اند که حتی با وجود محاصره، 500 سرباز از جزیره جان سالم به در برده اند، اما این ماجرا در گینس هم با نام بزرگ ترین فاجعه از طریق حیوانات ثبت شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 376

به "راز جزیره ای که سفر به آن به قیمت مرگ است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز جزیره ای که سفر به آن به قیمت مرگ است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید