برترین مراکز خرید باکو

به گزارش کلوب فارسی، خریدی مقرون به صرفه در برترین مراکز خرید باکو

از دهه گذشته باکو رشد و پیشرفت خود را آغاز نموده است. الان این شهر نه تنها آسمان خراش های بسیاری دارد بلکه همزمان مراکزخرید لوکس و بزرگی هم در سرتاسر شهر درست شده است. برندهای معروف و بین المللی زیادی در آن شعبه دارند که خیلی از آن ها محبوبیت خاصی در مرکز شهر و داخل مراکز خرید دارند. اگر می خواهید همزمان لباس های نو خرید کنید، آخرین فیلم های روز جهان را ببینید، از طعم غذاهای خوشمزه در رستوران های متنوع لذت ببرید و لحظات شادی را در کنار کودک خود در شهر بازی ها بگذرانید رفتن به مراکز خرید می تواند انتخاب خیلی مناسبی باشد. می خواهیم برترین مراکز خرید این شهر را به شما معرفی کنیم در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

برترین مراکز خرید باکو

مرکز خرید 28 مال

نام این مرکز خرید از ایستگاه متروی نزدیک آن به نام 28 می گرفته شده و در یکی از شلوغ ترین منطقه ها باکو قرار گرفته است. در این مرکز خرید تقریبا 70 برند بین المللی و داخلی وجود دارد که دست شما را در انتخاب اجناس متنوع باز می نماید. 16 کافی شاپ و رستوران دارد که بعد از خرید، نشستن در این رستوران ها، استراحت کردن و غذاهای خوشمزه خوردن خیلی می چسبد. سینما 28 که معروف ترین سینمای باکو است هم در این مرکز قرار گرفته است و سالن هایی با امکانات زیاد را در اختیار شما قرار می دهد. اگر برای رسیدن به این پاساژ از هتل محل اقامت خود اتومبیل کرایه کردید بدون نگرانی از بابت جای پارک می تواند اتومبیل را در پارکینگ این مرکز که گنجایش 350 خودرو را دارد پارک کنید.

مرکز خرید مترو پارک

در مرکز خرید مترو پارک 60 برند مختلف لباس، لوازم آرایشی، عطر، لوازم برقی و … وجود دارد که آنقدر متنوع هستند که هر سلیقه ای داشته باشید می توانید خرید مناسب خود را از این پاساژ انجام دهید. 15 کافه ، رستوران و مراکز تفریحی برای بچه ها دارد که از امکانات جانبی این مرکز خرید است. به راحتی می توانید به وسیله مترو به این مرکز برسید چون درست در روبروی آن ایستگاه متروی نریمانوف قرار گرفته است. پارکینگی به ظرفیت 350 اتومیبل دارد و در طبقه ششم آن سالن سینما پارک وجود دارد که از امکانات تفریحی این مرکز خرید است.

مرکز خرید پارک بولوار

اگر می خواهید از فرصت سفر چند روزه خود به باکو برترین استفاده را ببرید و در روز چندین کار را با هم انجام دهید به مرکز خرید پارک بولوار بروید چون با آمدن به این محل می توانید سواحل زیبای دریای خزر را ببینید، قایق سواری کنید، به پارک تفریحی بروید و البته برای خرید سری به داخل مرکز خرید بزنید. بزرگ ترین هتل های شهر مثل جی دبلیو ماریوت، هتل هیلتون و هتل پارک این در نزدیکی این مرکز قرار گرفته است. در سال 2010 تاسیس شد و در بین مردم باکو خیلی معروف است. در زیر زمین آن حدود 550 جا پارک وجود دارد و در طبقه چهارم آن هم 6 سالن سینما است که فیلم های مختلف در ژانرهای متنوعی را نمایش می دهد.

مرکز خرید پورت باکو مال

پورت باکو مال در سال 2014 افتتاح شد و یکی از بزرگ ترین و تازه ترین مراکز خرید باکو است. بیش از 300 برند مختلف لباس، آرایشی، عطر و … دارد. این مرکز خرید بخشی از مجموعه پورت باکو است که منطقه مسکونی پورت باکو و منطقه تجاری برج های باکو هم بخشی از این مجموعه هستند.

منبع: bakuexplorer.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 112

به "برترین مراکز خرید باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مراکز خرید باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید