برترین رستوران های ارومیه

به گزارش کلوب فارسی، ارومیه یکی از کلان شهرهای ایران و به خاطر بناهای تاریخی متعدد و طبیعت زیبا، جزو مقاصد مهم گردشگری کشور است. با برترین رستوران های ارومیه آشنا شوید تا لذیذترین غذاهای سنتی و اصیل را در این شهر زیبا نوش جان کنید.

برترین رستوران های ارومیه

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی است و سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می نمایند. در نتیجه تعجبی ندارد که تعداد رستوران ها و تنوع آن ها در این شهر زیاد باشد. چه غذاهای محلی و غذاهای سنتی ایرانی را بپسندید و چه فست فود و غذاهای بین المللی را دوست داشته باشید، در رستوران های ارومیه ناامید نمی شوید و غذای موردعلاقه تان را پیدا می کنید. در ادامه با برترین رستوران های شهر آشنا می شویم تا در سفر به ارومیه برای پیدا کردن رستوران خوب، سردرگم نشوید.

سفره خانه کشکول

اگر می خواهید یک وعده غذای سنتی لذیذ و عالی نوش جان کنید، سفره خانه کشکول انتخاب مناسبی است. فضایی گرم و صمیمانه و محیطی کاملا تمیز و بهداشتی از مهم ترین ویژگی های این رستوران است. غذا در این رستوران در ظرف های بسیار زیبا و سنتی سرو می گردد. غذاهای متنوع و لذیذ منوی این رستوران، هر سلیقه ای را راضی می نماید. غذاهایی مثل دیزی، کشک بادمجان و دلمه در منوی این رستوران دیده می گردد. بعد از غذا می توانید چای هم سفارش دهید و در استکان های کمرباریک و زیبا، لذت نوشیدن چای در یک سفره خانه زیبا را تجربه کنید.

  • آدرس: ارومیه، خیابان برق، بعد از ساختمان فرماندارى، نرسیده به تقاطع دانشکده، نبش کوى بهار، جنب زیرگذر 7

رستوران دیاکو

اگر دوست دارید در محیطی شیک و آرام غذا بخورید، رستوران دیاکو را انتخاب کنید. رستورانی که به کباب ها و استیک هایش مشهور است. در این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای بین المللی هم پیدا می گردد، بنابراین برای زمانی مناسب است که با همراهان خود اختلاف سلیقه دارید. در این رستوران با هر سلیقه و ذائقه ای غذایی باب میل تان پیدا می کنید و از خوردن آن لذت خواهید برد.

  • آدرس: ارومیه، بلوار جام جم، بین خیابان های گلشهر 1 و 2 ، نبش کوچه 15

رستوران فلامینگو

اگر از اهالی شهر در خصوص برترین رستوران سوال کنید، مطمئنا نام فلامینگو را زیاد خواهید شنید. رستورانی که کباب هایی فوق العاده دارد. اگر از علاقه مندان به سالاد و سبزیجات هستید، در این رستوران، تنوع سالادهای لذیذ و متفاوت، توجهتان را جلب خواهد نمود.

  • آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، جنب اداره شرکت نفت، نرسیده به سه راه باکری

رستوران گازماخ

این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران ها در ارومیه است. ته دیگ یکی از لذیذترین و مهم ترین بخش های غذاهای ایرانی است که هواداران فراوانی دارد. این رستوران هم به نام گازماخ یا همان ته دیگ نام گذاری شده است. اگر عاشق ته دیگ هستید (که حتما هستید)، در این رستوران از خوردن برترین غذاها همراه با یک تکه ته دیگ بزرگ لذت ببرید.

  • آدرس: ارومیه، پل قویوق، روبه روی پاسگاه مرکزی موقتی

فست فود مون لایت

اگر در سفر از خوردن غذاهای سنتی و اصیل خسته شدید و دل تان فست فود و انواع سوخاری خواست، رستوران مون لایت را انتخاب کنید که یکی از برترین ها در ارومیه است و پیتزا و سوخاری های معروفی دارد. علاوه بر کیفیت غذا، یکی از دلایل جذابیت و محبوبیت این فست فود، فضای آن است که به زیبایی نورپردازی شده و صدای موسیقی ملایمی در آن به گوش می رسد.

  • آدرس: ارومیه، بلوار نبوت، قبل از اتوبان والفجر

رستوران غزال

رستوران غزال یکی از برترین رستوران های ارومیه است که برترین غذاها را با تازه ترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه می نماید و در محیطی دوست داشتنی از مهمانان خود پذیرایی می نماید.

  • آدرس: ارومیه خیابان استادان، رو به روی اداره اوقاف

رستوران ایتالیایی و ترکی سوپر استار

اگر از خوردن غذاهای ایرانی و محلی خسته شدید، رستوران ایتالیایی و ترکی سوپر استار را امتحان کنید. سرویس دهی این رستوران بسیار عالی است و پرسنل آن رفتاری گرم و صمیمانه دارند. منوی این رستوران، ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و ترکی است و تنوع زیادی دارد که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

  • آدرس: ارومیه بلوار امام علی، رو به روی پارک دانشجو، بین خیابان درستکار و بلوار مولوی

رستوران حاجی بابا

رستوران حاجی بابا فضایی شیک و مرتب دارد و کیفیت غذاهای آن قابل توجه است.

  • آدرس: ارومیه، انتهای خیابان دانشکده، جاده بند، ابتدای بوعلی

رستوران مولوی

رستوران مولوی، یکی از رستوران های معروف شهر است که تقریبا همه آن را می شناسند. اگر می خواهید برترین غذاهای اصیل ایرانی و انواع خورش را با کیفیتی فوق العاده نوش جان کنید، حتما این رستوران را انتخاب کنید.

  • آدرس: ارومیه میدان مولوی ، بلوار مولوی ، رستوران مولوی

رستوران نوشان

رستوران نوشان یک سالن دو طبقه و آلاچیق در فضای باز دارد. بنابراین اگر دوست دارید غذایتان را بیرون از سالن و در محیط باز نوش جان کنید، می توانید این رستوران را انتخاب کنید.

  • آدرس: ارومیه، جاده بند

رستوران باران

فضا و محیط رستوران باران، بسیار راحت و زیبا است. غذاهای باکیفیت و لذیذی را می توانید در رستوران باران نوش جان کنید.

  • آدرس: ارومیه جاده بند، رو به روی رودخانه

رستوران خوان سالار

رستوران خوان سالار به غذاهای لذیذ ایرانی و انواع کباب های خوشمزه اش معروفیت دارد. اگر غذای اصیل ایرانی و کباب باکیفیت می خواهید، به این رستوران سر بزنید.

  • آدرس: ارومیه، خیابان دانشکده، پایین مرکز خرید دانشکده

رستوران عباس کبابچی

تعداد غذاهای منوی رستوران عباس کبابچی زیاد نیست و تنوع قابل توجهی ندارد، ولی کیفیت غذا عالی است. انواع کباب، دیزی و چند نوع خورش در منوی این رستوران دیده می گردد که با توجه به علاقه خود می توانید هرکدام را که دوست داشتید، انتخاب کنید.

  • آدرس: ارومیه خیابان مطهری، نرسیده به تقاطع مدنی

رستوران غذاهای دریایی دلفین

اگر از دوستداران غذای دریایی هستید، در رستوران دلفین می توانید برترین ماهی و میگو را با تنوع وسیعی از سالادها و چاشنی ها نوش جان کنید. بشقاب مخصوص دلفین، یکی از غذاهای منوی رستوران است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید.

  • آدرس: ارومیه، آزادگان 1، بین فلکه بهداری و فلکه مولوی 2

رستوران میلاد

رستوران میلاد جزو رستوران های خوبی است که منوی کافی شاپ هم دارد. در این رستوران می توانید در برترین فضاهای باز، غذا یا نوشیدنی موردعلاقه تان را نوش جان کنید و لذت ببرید.

  • آدرس: ارومیه، جاده بند
منبع: کجارو / همگردی / pintapin.com
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 171

به "برترین رستوران های ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید