اقدام عجیب رحمان عموزاد

به گزارش کلوب فارسی، پرونده بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد با برگزاری دو ملاقات نیمه نهایی و سپس رده بندی و فینال امروز (آدینه) بسته خواهد شد.

اقدام عجیب رحمان عموزاد

بر این اساس چهار تیم بانک شهر، ستارگان ساری، پتروپالایش بلیش تاکستان و انبوه سازان هوتن تیم های راه یافته به این مرحله هستند که همه آن ها از سهمیه کشتی گیر خارجی و ملی پوش استفاده می نمایند.

تیم بانک شهر که رحمان عموزاد، حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان را به عنوان ملی پوش در اختیار داشت، با زائور اوگویف و عباس گادژی ماگمدوف نیز به عنوان 2 کشتی گیر عنواندار دنیا قرارداد بست، اما در اتفاقی عجیب رحمان عموزاد قهرمان وزن 65 کیلوگرم رقابت های دنیای 2022 اردوی تیم بانک شهر را ترک کرد.

به همین دلیل هاشم حبیبی مربی تیم کشتی بانک شهر گفت: واقعاً نمی دانم چه دست های پشت پرده ای در لیگ کشتی وجود دارد که چند سالی است در آستانه رقابت های نهایی این مسابقات، کشتی گیران ملی پوش، تیم رضا یزدانی را تنها می گذارند.

وی بیان اینکه احساس می کنم عده ای از نفرات وابسته به فدراسیون کشتی هستند که دوست ندارند تیم رضا یزدانی پیروز گردد، گفت: امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، کامران قاسم پور در سال های گذشته به دلایل غیر قابل باور اردوی تیم را ترک کردند و سال جاری نیز رحمان عموزاد دست ما را در پوست گردو گذاشت و شنیدم برای دریافت ویزا آمریکا راهی دبی شده است.

حبیبی اعلام کرد: ما تمام کوشش خود را برای تکرار قهرمانی به کار خواهیم گرفت، اما واقعاً این حرکت ها از سوی قهرمانان کشتی شایسته این رشته نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1401 بروزرسانی: 27 آبان 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 306

به "اقدام عجیب رحمان عموزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب رحمان عموزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید