اعلام زمان و شرایط نو فروش فیدلیتی، اختلاف قیمت کارخانه و بازار

به گزارش کلوب فارسی، به گزارش خبرنگاران، با وجود زیان و بدهی انباشته هنگفت و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان هر هفته طرح های فروش خود را اجرا می کنند. حال نیز شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای گفت پیش فروش عادی فیدلیتی پرایم را در روز شنبه 17 اردیبهشت آغاز می کند.

اعلام زمان و شرایط نو فروش فیدلیتی، اختلاف قیمت کارخانه و بازار

بهمن موتور اعلام نمود با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه 14 اردیبهشت، پیش فروش آنلاین فیدلیتی پرایم در دو مدل پنج و هفت نفره با قیمت غیر قطعی و تحویل هفته آخر مرداد، شنبه 17 اردیبهشت انجام می شود.

پیش فروش عادی نقدی اعتباری فیدلیتی پرایم 5 و 7 نفره از ساعت 10 صبح روز شنبه 17 اردیبهشت برای مشتریان به صورت آنلاین از طریق پرتال فروش این شرکت انجام خواهد شد. این فروش تا سرانجام ظرفیت ادامه می یابد.

پیش فروش عادی فیدلیتی پرایم- بهمن موتور

محصولات بهمن موتور در بازار چند؟

به گزارش خبرنگاران، بهمن موتور در اطلاعیه ای که روز 8 اردیبهشت منتشر کرد، قیمت قطعی خودروها را نیز اعلام کرده بود. ضمن اینکه خودروی دیگنیتی نیز در آن اطلاعیه وجود داشت. اما در جدول نو فقط مبالغ پیش پرداخت برای دو مدل از خودروی فیدلیتی درج شده است.

حال سوال اینجاست که قیمت ها در طرح فروش گروه بهمن، چقدر با بازار تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه ای در بازار رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب خریداران می شود.

در جدول پیشین بهمن موتور، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ یک، 844 میلیون تومان قیمت داشت. در طرح نو، خریداران باید 390 میلیون تومان پیش پرداخت برای این خودرو، بپردازند. فیدلیتی 5 نفره در بازار حدود یک میلیارد و 26 میلیون تومان معامله می شود.

همچنین در جدول پیشین بهمن موتور، قیمت مصوب فیدلیتی پرایم تیپ 2 نیز 859 میلیون تومان تعیین شده بود. در طرح نو، خریداران باید 399 میلیون تومان پیش پرداخت برای این خودرو، بپردازند. فیدلیتی 7 نفره در بازار یک میلیارد و 300 هزار تومان قیمت دارد.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار

این ارقام، اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار را هنگام ثبت نام در این طرح بهمن موتور نشان می دهد.

فروشندگان، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ 1 (5 نفره) را حدود 182 و فیدلیتی پرایم تیپ 2 (7 نفره) را حدود 441 میلیون تومان گران تر از کارخانه بفروش می رسانند.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش فروش خودرو دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 210

به "اعلام زمان و شرایط نو فروش فیدلیتی، اختلاف قیمت کارخانه و بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان و شرایط نو فروش فیدلیتی، اختلاف قیمت کارخانه و بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید