مقرون به صرفه ترین وسایل دکوری برای منزل شما

به گزارش کلوب فارسی، فارغ از اینکه چه سبکی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می کنید، برای زیبایی دکور منزل به چند عدد وسیله دکوری احتیاج دارید.

مقرون به صرفه ترین وسایل دکوری برای منزل شما

بسیاری از افراد فکر می نمایند با دکوری های مقرون به صرفه نمی توان دکوراسیونی شیک داشت. این باور کاملا اشتباه است. لوازم دکوری شیک و مقرون به صرفه اگر درست و خلاقانه استفاده شوند، حتی می توانند نتیجه ای بهتر از لوازم دکوری لوکس و گران قیمت در پی داشته باشند. با این مطلب از خبرنگاران همراه باشید.

وسایل دکوری شیک و مقرون به صرفه

لوازم دکوری منزل از جمله عناصر ضروری هر دکوراسیونی هستند، در حقیقت بدون وجود آن ها خانه هیچ وقت به حالت متعادلی نمی رسد. در ادامه به معرفی ایده هایی برای ساخت این وسایل می پردازیم.

بشقاب دکوری دیوارکوب

بشقاب های دیوارکوب علاوه بر قیمت مناسب، ظاهری فوق العاده جالب به دکوراسیون خانه شما می دهند. بعلاوه برای پر کردن دیوار خالی بزرگ نیز بسیار مناسب هستند. این بشقاب ها معمولا به وسیله یک سری گیره چسبی روی دیوار نصب شده و بدون اینکه دیده شوند ظروف را محکم روی دیوار نگه می دارند.

بوم نقاشی دکوری از لوازم دکوری شیک و مقرون به صرفه

برای ساختلوازم دکوری شیک و مقرون به صرفه ایجاد یک الگوی ساده روی بوم نقاشی نیز ایده مناسبی است. هزینه آن فقط خرید یک بوم و چند عدد اسپری رنگ یا رنگ نقاشی است. اگر به نقاشی کردن علاقه دارید از طرح های موجود در اینترنت الهام گرفته و طرح موردنظرتان را نقاشی کنید. اگر نه بهتر است این کار را به یکی از اعضای فامیل یا دوست و آشنا واگذار کنید.

ساخت تابلوی نقاشی

با تهیه یک قاب خالی و اضافه کردن نقاشی هنری خودتان به قاب آن، یک تابلوی شیک و هنری برای تزیین دیوار اتاق خواب یا نشیمن آشپزخانه بسازید. طرح نقاشی می تواند هر چیزی باشد. از یک خط خطی ساده گرفته تا خط نستعلیق و نقاشی های آبرنگی. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب بدون مبلمان خانه خود را چیدمان کنید! سر بزنید.

تاج مصنوعی

خیلی اوقات پیش می آید که قاب چوبی یا فلزی تختخواب کهنه شده و حتی خراب بشود اما خود بدنه اصلی و پایه های تخت سالم باشد. قاب چوبی تخت معمولا پس از 10 سال از رنگ و رو افتاده و گاهی اوقات اتصالات آن ها می شکند. در چنین شرایطی اگر قصد تعویض تخت را ندارید، می توانید به جای استفاده از تاج قدیمی، یک طرح خلاقانه را روی دیوار با رنگ اجرا کنید. با این کار فضای کمی هم به وسیله تختخواب اشغال خواهد شد.

استفاده از وسایل قدیمی

گاهی اوقات شاید یک فضا برای کامل شدن احتیاج به یک دکوری نو داشته باشد. منظورمان این نیست که حتما وسایل نو و نو بخرید. می توانید از لوازم قدیمی و به قول معروف عتیقه و کهنه نیز اگر شرایط خوبی داشته باشند، بهره ببرید. این وسایل قدیمی حالت جالبی به چیدمان شما می دهند.

درست کردن گلدان با بطری نوشابه از لوازم دکوری شیک و مقرون به صرفه

یکی از کاربردهای جالب بطری نوشابه، ساخت گلدان است که به شیوه های مختلف انجام می گیرد و می توانید در آن گل های طبیعی یا مصنوعی قرار دهید و به عنوان گلدان تزیینی از آن بهره ببرید. در صورتی که مایل هستید رنگ گلدان را تغییر دهید، از انواع اسپری رنگ بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز از این وسیله در دکور منزل استفاده نکنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 223

به "مقرون به صرفه ترین وسایل دکوری برای منزل شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین وسایل دکوری برای منزل شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید