ادعاهای اسف بار شیخ دیاباته، مقصر کیست؟

به گزارش کلوب فارسی، پس ادعاهای اسف بار شیخ دیاباته در مورد برخورد غیر اخلاقی مدیران وقت استقلال با او و خانه اش، تا به امروز هیچ کس درباره این اظهارات، صحبتی نکرده و مسئولیت اتفاقات ادعایی را نیز نپذیرفته است.

ادعاهای اسف بار شیخ دیاباته، مقصر کیست؟

به گزارش خبرنگاران، شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال، چند روز پیش در صحبت هایی تکان دهنده درباره رفتار مدیران استقلال اظهارنظر کرد که واکنش های متفاوتی را در پی داشته است. دیاباته در گفت وگویی تلویزیونی درباره اقدامات مدیران استقلال گفت: مدیران استقلال به آپارتمان من رفتند و در آن را شکستند. لباس های مان، کفش های مان و چمدان هایم را برداشته و همه را بیرون انداختند! به خودم گفتم که من همه کاری برای استقلال کردم. در زمین جنگیدم و برترین گلزن شدم. برای چه این کار را با من می نمایند و واقعا غمگین شدم. این برای من بی احترامی محسوب می شد. آنها نشان دادند که احترامی برای من قائل نیستند و همین انگیزه مرا پایین آورد. حالا خودتان را جای من بگذارید. چگونه می توانید همه توان خودتان را در زمین بگذارید؟.

او ادامه داد: البته من همه اتفاقات بدی که افتاد را نمی گویم. این ها تازه چیزهای کوچکی بود که باعث پایین آمدن انگیزه من شد. همه موارد را نمی گویم چون نمی خواهم طرفداران استقلال از آن چه که مدیران با من کردند ناراحت شوند. از همه طرفداران استقلال و همه مردمی که با من مهربانی کردند تشکر می کنم.

اکنون سوال این است که این اتفاق چرا و در زمان کدام مدیرعامل استقلال رخ داده است؟

یکی از معاونان باشگاه استقلال در زمان احمد مددی که نخواست نامش فاش گردد، در گفت وگو با خبرنگاران مدعی است که این اتفاق در دوران مدیریت احمد سعادتمند رخ داده است. او گفت: در زمان احمد مددی، همه چیز برای شیخ دیاباته فراهم بود و مدیران وقت استقلال امکانات مناسبی برای این بازیکن فراهم نموده بودند. ما هیچ مسئله ای با این بازیکن نداشتیم.

احمد سعادتمند نیز در گفت وگو با خبرنگاران در واکنش به این ادعا اظهار کرد: واقعاً هر کسی که این کار را با دیاباته نموده، جای تأسف دارد. این اتفاق هرگز در زمان من رخ نداده و برای کسانی که این ادعا رو دارند متاسفم. ارتباط من و دیاباته یک ارتباط کاملا محبت آمیز و حتی برادرانه بود. شما می توانید این موضوع رو از خود شیخ بپرسید که در زمان چه کسی این رخ داد.

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر نه کادر مدیریتی سعادتمند و نه کادر مدیریتی احمد مددی در باشگاه استقلال اصرار دارند که این اتفاق در زمان حضور آن ها در باشگاه استقلال رخ نداده و تعیین نیست مسئولیت اتفاقات تلخ با چه کسی است؟.

اتفاقاتی که علاوه بر تبعات هولناک اخلاقی قطعا با برنامه و با هدف صورت گرفته است. هدفی که هر چند ممکن است سودی برای طراحان آن داشته اما قطعا نام بزرگ استقلال و جایگاه این باشگاه را هدف قرار داده وبه آن لطمه زده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 189

به "ادعاهای اسف بار شیخ دیاباته، مقصر کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعاهای اسف بار شیخ دیاباته، مقصر کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید