طولانی ترین میدان دوی با مانع بادی در دنیا

به گزارش کلوب فارسی، هیولای بزرگی در بلژیک ساخته شده که بر خلاف نام آن، لحظاتی سرشار از شادی و نشاط و هیجان را برای بازدیدکنندگانش به ارمغان آورده است.

طولانی ترین میدان دوی با مانع بادی در دنیا

The Beast، با یک زمین 495.52 متری پر از سرگرمی برای بچه ها و بزرگسالان، به طور رسمی طولانی ترین میدان دوی با مانع بادی جهان نام گرفته است. این میدان دوی بزرگ در خاتمه سال جاری به یک تور دور جهان خواهد رفت.

این میدان اعجاب انگیز دارای 60 بخش پر چالش است و در خاتمهی راستا، پنج مانع وجود دارد. دویدن، بالا رفتن و خزیدن در این راستا فقط 10 دقیقه طول می کشد.

این زمین بازی بزرگ از طریق Hold My Shoes و V-Formation ساخته شده است و سال گذشته، در اوئکتوبوک، بلژیک، آغاز به کار کرد. ولی اگر در تاریخ 26 تا 28 ماه مه در انگلستان به سر می برید می توانید خودتان آن را امتحان کنید؛ چرا که این سرگرمی مجذوب کننده در این تاریخ در پارک Betteshanger Country Park خواهد بود. پس از آن، رویدادهایی در استرالیا، ژاپن، شیلی، برزیل، هلند، اسلواکی و سوئد با حضور The Beast برگزار می گردد. به زودی اطلاعات و محل های مربوط به برگزاری رویدادها در وب سایت Hold My Shoes و صفحات اجتماعی آن منتشر خواهد شد.

بندیکت دی وریس، بنیانگذار Hold My Shoes ضمن ارائه توضیحاتی در مورد چگونگی آغاز به کار این سرگرمی بزرگ، گفت:

ما کار خود را سال ها پیش و با مبنا قرار دادن یک ایده ساده برای ساختن قسمت های اولیه این میدان بادی آغاز کردیم. فقط می خواستیم قطعات جدیدی بسازیم؛ پس تصمیم گرفتیم که هر کدام از تراک های میدان را طوری بسازیم که در نوع خود منحصربفرد و بی همتا باشد.

سازندگان این میدان دوی با مانع متوجه شدند که چیزی که ساخته اند این قابلیت را دارد که یک عنوان رکورد جهانی گینس را تصاحب کند؛ بنابراین با این هدف به کار خود ادامه دادند:

اکنون می دانیم که این عنوان را به خاطر خلاقیت، نوآوری، صبوری و بیمار و اعتمادپذیر بودن مان به دست آورده ایم. ما با این کار مردم را گرد هم جمع کردیم و جهانیی از سرگرمی به آن ها هدیه دادیم و آن ها را به حرکت واداشتیم.

ما، The Beast را با این هدف نساختیم که برنده ها را مشخص کنیم، بلکه می خواستیم مردم لذت ببرند. همه این کارها برای سرگرمی کردن و انجام فعالیت های بدون مرز بود. بعد از همه این کارهاست که می فهمید بدون این که بدانید بر یک چالش فیزیکی فائق آمده اید.

The Beast را از قلم نیاندازید، فقط به شکست هیولاهای درونی خود بیندیشید.

بندیکت، که حالا دارنده یک رکورد جهانی گینس است، می گوید:

این عنوان از طریق تیمی با اشتیاق، با پشتکار و با بصیرت به دست آمده و ما، همگی، به این عنوان می بالیم!

حتی اگر شرکت های دیگر پیروز بشوند که در آینده میدان های دوی بزرگ تری را بسازند، اما باز هم این شرکت به عنوان اولین شرکت سازنده بزرگ ترین میدان دوی با مانع بادی در یادها باقی خواهد ماند؛ این همان چیزی است که ما همواره به آن اهمیت خواهیم داد.

منبع: کجارو / guinnessworldrecords.com
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 129

به "طولانی ترین میدان دوی با مانع بادی در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طولانی ترین میدان دوی با مانع بادی در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید