شش فعال حوزه گردشگری پاکستان از مراکز درمانی شیراز تماشا کردند

به گزارش کلوب فارسی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، شش فعال حوزه گردشگری پاکستان از مراکز درمانی شیراز تماشا کردند.

شش فعال حوزه گردشگری پاکستان از مراکز درمانی شیراز تماشا کردند

نیما هنرور، کارشناس گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در این برنامه، انجام پیوند اعضا، انجام اعمال پیچیده تشخیص سرطان و فرآیند درمان انواع سرطان ها گنجانده شد، ادامه داد: تفاهم نامه خدمات درمانی در این خصوص تنظیم شده و با توجه به توافق های اجرا شده، بزودی منعقد می گردد و به امضای طرفین می رسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز هم با اشاره به ظرفیت های موجود پزشکی در فارس، بر تقویت و ارتقای حوزه گردشگری درمانی و پزشکی استان تاکید نمود.

مهرداد شریفی گفت: شهر شیراز با وجود بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی مجهز دانشگاهی، دولتی و خصوصی و با ارائه طیف گسترده ای از خدمات پزشکی به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور، هر ساله میزبان هزاران بیمار از خارج از کشور است.

او اضافه نمود: پیوند عضو، عمل های جراحی چشم، زیبایی و پوست، شیمی درمانی و پرتو درمانی انواع سرطان ها، جراحی های قلب و عروق، لاغری، ارتوپدی و درمان ناباروری تنها بخشی از خدماتی است که در شیراز ارائه می گردد و ظرفیت های مهمی در این زمینه محسوب می گردد.

شریفی هم افزایی و همکاری بین بخشی را از موارد موثر در ارتقای زمینه گردشگری سلامت برشمرد و افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه آماده همکاری با سایر دستگاه ها برای ارائه خدمات سلامت در حوزه های گوناگون پزشکی است.

منبع: همگردی
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: facloob.ir شناسه مطلب: 207

به "شش فعال حوزه گردشگری پاکستان از مراکز درمانی شیراز تماشا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش فعال حوزه گردشگری پاکستان از مراکز درمانی شیراز تماشا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید